10 cze 2011

Niech żyją Nianie!!!!

Moja Jagódka ma nową "babcię". Od początku tego tygodnia przychodzi do nas pani, która była w dawnych czasach przedszkolanką mojego starszego brata:) Jest cudowna! Jagódka nawet nie zauważa, że mnie nie ma:)
A ja co robię w tym czasie? Oprócz tego, że jestem przeszczęśliwa, żę Jagódka zdobywa nowe doświadczenia, ja, jako, że już nie pracuję w Głosie, to pracuję w domu. Mam troszkę zamówień, mam nadzieję, że wkrótce będzie więcej i działam. Broszki dzisiaj - strasznie dużo udało mi się zrobić, aż jestem w szoku, przygotowałam kilkadziesiąt broszek do uszycia. Zaraz siadam do następnych. A poza tym myslę nad nowym wzorem lalki i nad nazwa dla mojej firmy;)

A Archeopaskudy powstały w poniedziałek. Strasznie dużo czasu, wbrew pozorom wymagaja...

11 komentarzy:

  1. :) zatem wiatru w żagle życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że najgorsze przed Tobą;)
    Paskudy najlepsze!!!
    Oby tak dalej:)
    A niani dalej zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh fajne paskudy,słodziakowe stopy mają

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia. Dobrze, że znalazłaś fajna nianie dla Jagódki

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Nianią Z. Jagódka ma na pewno cudownie, a ty spokojna głowę do innych prac;-)
    Pokaż gotowe broszki, te paskudy są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Paskudy są tak paskudne, że aż piękne :) Cudo!!!
    Fajnie, ze Jagódka zaakceptowała nianię, z doświadczenia wiem, że to różnie bywa. Pozdrawiam Was obie i zapraszam na urodzinowe Candy.
    http://kuchennewojowanie.blogspot.com/2011/06/moje-candy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  7. składam zamówienie na paskudę;)tylko miałabym prośbę,żeby paskuda miała jakąś paskudną minę;)z góry dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmieszne paskudy :) najważniejsze, że uśmiechnięte (tak mówi moja córcia) nieważne czy ładne, brzydkie, grube, chude - uśmiech ma być i już :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. pozdrawiam cię Ewuniu(Ania-pajączek),dziękuję za zdjęcie mojego maluszka,które znalazłam na twoim blogu:)),paskudy pocieszne,tak jak ich nazwa:))), a niani gratuluję!to bezcenne znależć tą właściwą:))
    pozdrawiam A

    OdpowiedzUsuń
  10. widać, że praca pełną parą :D
    a lale Archeopaskudy (fantastyczna nazwa!) są bombowe xD

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń