30 paź 2011

Wakacje w raju..ee...sory...w Toruniu;) cz. I

Miesiąc, czy może już dwa temu byłam na urlopie w jednym z najpiękniejszych miejsc w Polsce. W Toruniu. Tydzień minął tak szybko, że trudno uwierzyć.
Będzie dużo zdjęć, trudno, ale tak miło mi się wspomina, że nie umiem dokonać większej segregacji;)
Eeeeeee, gdzie ja jestem?....

Głaskanie żaby - ponoć pomaga na finanse. To se pogłaskałam.

Rewelacyjny pomysł na zagospodarowanie przestrzeni - rzeźby ...

Tak, to w Toruniu kręcono Rejs:) Kaczka i droga na Ostrołękę:D

Pod Krzywą Wierzą każdy musi spróbować stanąć:)

Wszystko jasne

To były problemy dnia codziennego - co by dziś zjeść na obiad?....

Totalny relaks.....
No i zostałam przyłapana...Robię fotkę Ludmiłce na tle starego miasta...
CDN:)

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam Toruń, gdy jeździłam do Ciechocinka do sanatorium co najmniej dwa razy w tyg bywałam tam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię Ci się, Toruń jest boski! Fakt, że poza starówkę nasza noga nie stanęła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja już niebawem będę stałą bywalczynią w Toruniu :) weekendową hehe :) super fotki

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalne zdjęcia! Mam nadzieję że żaba pomoże ;) widać po wygłaskaniu że działa ;) a same żaby mają takie zadowolone pyski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha zdjecie z ludmiłą najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaby wygladaja na wyglaskane jak cholerka:) Ostatnia fota wymiata!!:)
    Nie bylam nigdy w Toruniu,ale kazda fota letnia z PL wywoluje u mnie usmiech na twarzy:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. eve-jank - oj, fajnie,fajnie:)
    paauliska - gratuluje;) wiem o co chodzi:)polecę niedługo kilka fajnych knajp:D
    Manhamano - dzięki:) oj, mam nadzieję, że pomoże:)
    dollby - bedą następne:)
    emigrantko - dziękuję bardzo;) to bardzo miłe słowa;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna wakacyjna wyprawa. Nieomalże co roku przejeżdżam przez Toruń, to piękne miasto.
    Wyglądasz na wypoczętą i baardzo zrelaksowaną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty tym Toruniem tak się nie chwal :)
    następnym razem Ci nie odpuszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja bym też tego żabola pogłaskała chętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozelko - bo tak było...megaspkojnie, bez pośpiechu i na luzie...
    Rybko -
    Ruda - jeszcze żeby to pomogło;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ...to byłaś tak blisko i na herbatkę nie wpadłaś? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju, ja zapomniałam , że Ty w tamtych okolicach!!!

    OdpowiedzUsuń