14 lis 2011

Chwalę się:)

NO muszę muszę muszę się pochwalić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oto moja nowa domowniczka.
Mam Dala!!! Najcudniejszą lalkę jaką w ostatnim czasie sobie wymarzyłam!!!! :270: :270: :270: :270: :270: :270: :270: :270:
Jest to Dal Dotori, ma na imię Anielka. Na razie jest jeszcze w Warszawie u znajomej i wiem, że już się nie może doczekać jak do mnie przyjedzie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ech.....jest śliczna, przecudna, przeurocza i w ogóle sama sobie zazdroszczę:D:D:D
(nie, nie mam 13-lat, hiehiheiheieihheih)

22 komentarze:

  1. He, he skąd ja znam te emocje, tą radość i wreszcie tą adrenalinę podczas oczekiwania na przyjazd wymarzonej lalki. Ewa gratuluję CI tej prześlicznej laleczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, dziękuję:) to są uczucia porównywalne z wygraniem w totolotka, chyba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :) zdecydowanie ta Dal jest jedna z moich ulubienic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będzie się u Ciebie pięknie prezentować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wariatka :)
    ale cieszę się z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Emma - nie dziwię się, bo jest naprwdę cudna. Nie moge się doczekać, kiedy ją zobaczę, ale Kasia twierdzi, że to był trzał w 10:)
    Koronko - mam nadzieję, dziekuję:)
    Rybko - hłehłehłehłehłehłehłehłehłehłehłe:D:D:D Dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. OJAJJJ:)))) czekam ba 1sze zdjecia:))!

    OdpowiedzUsuń
  8. Persefono - będą za około tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę i gratuluje :) Tez ją mam na oku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAAAAAA!!!!! Pilnuj jej dobrze bo przyjdę w nocy i ukradnę :D Gratuluję!!! jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehehe, dzięki dziewczyny:D wiedziałam, że się Wam spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest boska! Ta nadąsana buzia i króciutka grzyweczka... Ja też chcę Dala ! Zazdroszczę Ci bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, ja sobie też zazdroszczę:) Trochę czasu odkładałam kasę, ale warto:) Dlatego teraz nie ma na inne rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka śliczna *O* też chcę >: C

    OdpowiedzUsuń
  15. Yay! Te Mori Girls były chyba jednymi z sympatyczniejszych Pullipów. Nie mogę się doczekać Twoich zdjęć. Widać, że mała chętnie by się wyrwała z pudełka. :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. patrzę, patrzę och...Ewka masz Ty pasję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna nie ma co!!! podobnie jak prezenty od Ciebie jakie odebrałam z poczty :) dziękuję za wszystko i ślę poranne buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. PIĘKNA !!!!!!!!!!!!!! Gratuluję nowej mieszkanki :) Cieszę się razem z Tobą :)))))))))))))
    pees.Ja też kupuję Dalkę ( w grudniu już chcę ją mieć,ale czy się uda,tego nie wie nikt ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. no no moje gratulacje serdeczne sliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest śliczna!
    Gratuluję i sama po cichu nabieram odwagi ;)
    Niestety muszę poczekać aż moja córa trochę podrośnie, bo teraz trochę strach, lala szybko by wyłysiała.. albo ja ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję, dziękuję, dziękuję:) Nie saziłam, żę moja Dlka wzbudzi aż tyle pozytywnych emocji:) Bardzo się cieszę:) Rzadko mam okazję, żeby kupić nową lalke, dlatego tak bardzo się cieszę:)
    Anyu - ajtam:) ale to cieszy, bardzo, bardzo:)
    Bovary - no to żeś mnie teraz zaciekawiła!!!! Będę śledzić i czekać razem z Tobą:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj zazdroszczę Ci, bo to moja wymarzona:) Może głupio się przyznać, ale przez chwilę, zielonooka bestia dała o sobie znać, zazdroszczę i bardzo, bardzo gratuluję wyboru, jest cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń