17 wrz 2011

Wykrój na misia w 1minutę

Dostaję mnóstwo maili z pytaniami o wykrój na misia. Jest mi bardzo, bardzo miło, że pytacie, że Wam sie podoba.
Problem jest taki, że wykrój na te misie: http://raj-lal.blogspot.com/2010/02/udao-sie-skonczyam-misie.html pochodzi z książki. I po pierwsze bardzo bronię praw autorskich i szczerze mówiąc nie wiem, czy mogę go tu opublikować, a po drugie nie mam pojęcia, gdzie w tej chwili mam tę książkę. I jeszcze jedno -mi skłądał się chyba z 19 kawałków - masakra, ja się zniechęciłam.
Znowu z tym misiem ma problem http://raj-lal.blogspot.com/2010/01/dzieo-wspolne-mis-zdzis.html, ponieważ nie jest on uszyty z żadnego wykroju, tylko z głowy. Jako przykład narysowałam w minutkę w Corelu taki szablon, który albo każdy może sobie powiększyć (nie jest on zbyt dokładny, bo naprawdę na szybko rysowany - chciałam pokazać, że to nie jest nic trudnego).

W razie pytań prosze pisać śmiało.
PS. I znalazłam np coś takiego: http://www.metro52.com/?p=1782 - uważam, że to duzo ładniejsze, niż moje misie.


10 komentarzy:

  1. dziękuję za odnośniki i szybki wykrój :) może i ja się w końcu skuszę aby coś uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to co znalazłaś wcale nie jest ładniejsze od Twoich miśków! Miś Zdziś jest o niebo lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Paauliska - powodzenia:) Miski fajnie sie szyje:)
    Ruda - dzięki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. :) ostatni link jakiś kosmiczny :) dla mnie masakra. Miś Zdziś taki akuratny- pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tym zrobieniem wykroju w corelu. Super te Twoje misie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tym zrobieniem wykroju w corelu. Super te Twoje misie

    OdpowiedzUsuń
  7. tak w koncu sie zdecydowałam szybko załatwiłam kaskę i już niebawem u mnie będzie:)tylko że ona będzie przerobiona bo będzie miała ciałko busou, wiec będzie miała więcej możliwości , będzie hybrydką :) hihi już się doczekać nie mogę, a jak już wyjde na prostą to muszę się koniecznie zgłosić do Ciebię po szytą niunię :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. no możliwości tego ciałka są mega :) już się nie mogę doczekać jak już będzie u mnie :) no ja właśnie się zdecydowałam na takie maleństwo żebym ją mogła ze sobą wszędzie zabierać :) ja w takiej hybrydce się zakochałam tutaj : http://alice.doll.pinger.pl/

    w Zuzi :)

    bo w samych lalach to się zakochałam od Michaliny Twojej :) i od Michaśki się zaczeło moje zainteresowanie tymi lalkami :) tak więc masz w tym swój duży udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to super zazdroszczę , ale mam nadzieję ,że mi tez uda się zobaczyć niedługo już Zuzię na żywo :) pozdrawiam serdecznie No ja się długo wahałam ale jak dowiedziałam sie o hybrydkach to jzu zdecydowałam na dobre i kilka dni i zorganizowałam się do kupna :) a już mam nadzieję dziś albo jutro wszystko będzie już zamówione i wysłane :) a hobby jest naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo super! właśnie takiego szablonu szukałam. Wiem ze niby nie jest to nic trudnego ale ja jestem antytalent w rysowaniu i nawet szablon liścia będzie mi chłop rysował :D

    OdpowiedzUsuń