3 sty 2012

Pomocnice

Moje lalki (i nie tylko one;)) mają mi za złe, ę nie mam dla nich czasu. Już nie wspomnę nawet, że przydałoby się coś uszyć...Jakąś nową koleżankę...
No, ale czasem jest dzień dobroci dla lalek i zabieram je ze sobą do pracowni. Dziś tak rozrabiały, że nie wiem, czy to powtórzę...Hmm, jak myślicie?

Najpierw grzecznie, że niby se tu posiedzą tylko cichutko, podczas gdy ja będę pracowała...Pokulają koraliki, poplotkuja.

No i nagle słyszę....TRACH....Myślę - no...cieeeekaaaaawe.......

Anielka chyba nie sądziła, że guziki przed wypaleniem są takie kruche...Chciała sprawdzić pewnie.

"Przepraszam...Byłam pewna, że to ciasteczka..." Łakomczuch...Ma to po mnie:D

A potem to już pojechały po bandzie..

Zaczęły się rzucać  ceramicznymi jabłkami!!!
Sami widzicie...Ech:D:D:D

A co powstaje w pracowni? O tym już TU. Zapraszam serdecznie.

12 komentarzy:

  1. hehehe a to rozrabiaki :) bombowe laski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie panieneczki! I jakie niegrzeczne ;) Nie szkoda takiej ślicznej sukieneczki do zabaw z gliną? Pobrudzi dziewuszka i prać trzeba będzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiewióra - dzięki:D:D:D
    Marisol - no ja jej to mówię! Zobacz, Nawojka to chociaż se płaszcz przeciwdeszczowy założyła, a Ty? w odświętnej kiecce? A ona na to, że ma przecież fartuszek i że to tylko mokry piasek ta glina i że się wypierze:D::D
    Witaj u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a to male rozrabiaki :D! ale za to jakie sloooodkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale łobuzy! Świetna sesja wyszła ;) następnym razem pewnie pomalują te guziczki...tylko trzeba będzie ich lepiej pilnować.

    OdpowiedzUsuń
  6. wychodzi na to, że z każdego dala jest mały łobuziak :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Sądziłam, że ślicznotki pomagają Tobie w pracy, a tutaj proszę jakie psotnice he, he

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :)
    A ile radochy miały tak rozrabiając ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, jak się nazywa ten blond dal?(chyba to dal?:P)

    Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha,ale ubaw pomimo strat w ceramice:]
    Male diableki,za to nie mozesz powiedziec ze bylo nudno:}

    OdpowiedzUsuń
  11. heheh, tak, Dale to łobuzy, jakich mało:D:D:D
    cieszę się, że zdjęcia się wam podobają:)
    Tak, to jest Dal Dotori, a Blythe to Nicki Lad.

    OdpowiedzUsuń